Wear and tear your beachware



Alla ovan från Forever 21

I r tänkte jag faktiskt inte köpa en ny bikini, jag har köpt åtminstone en om året så länge jag kan minnas och jag har över 8 par hemma som jag kan komma på nu på rak arm. Och det är mer än lagom just nu. Dock kommer vår pool att monteras om några veckor och då blir det många dagar vistandes i detta underbara plagg.

Jag älskar bikinimodet som är nu med diffusa detaljrika mönster som inte är nått speciellt, det kan vara alltifrån blommor till leopardmönster, but you can't really tell. Ovan och nedan ser du lite av mina favoriter som jag är sugen på, om jag vinner på lotto.





Kommentarer
fanny

Vill också ha pool, fy stan vad soft det vore.

2010-04-27 @ 22:27:29
URL: http://intefanny.wordpress.com
Mells

Åååh, vart hittade du fransbikinin? Vilken hemsida? :)

2010-04-30 @ 11:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0