24 Februari


Usch, jag mår inte alls bra idag. Har massa småsaker att ta igen sedan år tillbaka känns det som. Men framför allt så har jag ju inga cash på ingång. Idag är det första gången i hela mitt liv som jag känner mig riktigt fattig. Hur klarar sig folk? Jag har ju inga driekta fasta utgifter förutom telefonräkning. Hur gör folk som blivit av med jobbet som har barn och lån? Helt sjukt!!! Jag bor ju fortfarande hemma och skulle verkligen vilja kunna betala för mig, men nu är det omöjligt. Man blir illamående när man tänker på att det inte kommer komma pengar förän om flera veckor, även om jag får jobb NU. Den känslan jag har är i alla fall inte bra. Vet inte hur jag ska lösa det här om jag ska vara ärlig, jag har lite småinkomster, i form av utlånade pengar och lite kvitton att lösa in. Men när jag försöker lösa det så går det i snigelfart, det kommer andra saker emellan hela tiden. Har försökt få tag i ett mail sedan 7 i morse tillexempel, helt sjukt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0