Cheap Monday hos Nasty Gal



Men nej, vilket nederlag. Jag har just, precis idag suttit och suckat för att Cheap Mondays vårkollektion totalsuger. Jag brukar alltid hitta något jag gillar men nu var det bara superfult rätt igenom. För fem minuter sen fick jag nyhetsbrev av Nasty Gal att de har börjat sälja just denna kollektion. Nasty Gal som jag har sett upp till, som jag todde hade smak. Såhär säger dem. Vad tycker du om deras kollektion?

"Cheap Monday's SS10 collection has us buzzing with excitement. Lustworthy denim makes its debut in the perfect 90's inspired wash, decked out in floral patches and tapered to perfection."

Oh no, skulle inte tro det, jag vet att nittiotalet och groungen är på ingång ingen, men man kan ju göra snyggare saker inspirerat av den eran.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0