Mixtaped Shop at Creative Collective




Jag känner mig som en alkoholist. Inte på så sätt att jag har supit fyra dar irad och har en grov söndagsångest. Nej, nej. Som ni har märkt så har jag vart hemma hela helgen. Och nu på söndagen har jag sånt party sug, och sug efter att just bli berusad. Man blir ju mörkrädd. Därför tror jag att jag ska stanna hemma nästa helg också. Helgen efter det blir det 23 timmars kryssning, så då kan jag ju ta igen allt.

Men på Onsdag blir det fest ända in i småtimmarna kan jag lova. Brudarna Joni och Anna-Felicia är grymt drivna och har på egna ben, under en längre tid, fixat ihop en helt egen modeshow. Som dessutom räknas in i Stockholm Fashion Week. Det ni! De bjuder in miljömedventa märken, butiker och designers för en potpurri show. Det är där vi kommer in i bilden. Alla accessoarer och solglasögon på modellerna är från Mixtaped Shop. Vi kan därför säga att vi är med i Sthlm Fashion Week ;). Självfallet är inte alla våra artiklar miljömedvetna, så de visar bara våra vintage alternativ (några av våra glasögon är ju deadstocks bland annat) och våra egen designade handgjorda saker. En hel del som kommer komma upp nytt i vår, lite bilörhängen och så Disco Sticks såklart. Så köp biljett nu så ses vi där!!

Kommentarer
N E T T

fiaaaan, du har fått en award av mig nu i bloggen :)

2010-02-15 @ 20:18:27
URL: http://annettek.blogg.se/
N E T T

nej, men jag tycker du gör det på ett äkta sett.. jag skriver bara liten fakta typ modell och tidning, men jag gillar att du vidar utvecklar och skriver vad du tycker och sen att de poppar upp personliga grejer :)



gillar inte heller kedjebrev men de var lite roligt haha :D

2010-02-15 @ 20:40:04
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0