Where dem bloggers at?


Jag sitter på bussen påväg hem. Effektivt tidsfördriv att blogga då, ju! Vilket jag inte gjort på ett tag. Det är inte pågrund av handen, den mår bra. Det är för att jag har känt mig bakis varje dag när jag vaknar, fast att jag inte druckit något..! Jag får ångest över att kroppen är som en påse med kött utan ryggrad typ. Och mina päron blir också frustrerade på mig så det har vart ganska tufft klimat här hemma. Jag känner mig som 16... Jag ska, om jag får, börja nått som heter KBT.. Det är nå Kognitiv Beteende Terapi, känner mig som ett phsycho när jag säger det. I alla fall är det nå grupp terapi och jag undrar vad det är för andra udda personer det kommer att vara där. En rolig grej händer i alla fall, och det är det som har tagit upp mestadelen av min tid. Mixtaped Shop ska så småningom utöka sitt lager, så vi har suttit och gjort feta,massiva inköpsplaner. Jag hoppas våra drömmars drömmar går vägen. Och om det gör, så kommer vi ha hundratals nya varor att fota, mäta och skriva beskrivningar till. Så vi kommer typ vara inlåsta i vår bunker a la Big Brother, och missa våren..! Den underbara Svenska våren!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0