25 Januari




Sommriga bilder från NKs hemsida. Reklam om att Ed Hardy nu finns för tjejer på Internationella Designers på Plan 1, ett tattueringsliberalt märke.

Smått slö dag som alla mina måndagar. Men det är skönt. Har städat lite, skrivit en massa och har prestationsångest inför ett jobb jag ska söka på NK. Funderar på om man ens får ha tatueringar där, och att jag i så fall måste införskaffa mig massor med fancy långärmade tröjor. Jag får helt enkelt bara skicka in min ansökan och se vad som händer.

Ska strax sträcka på benen och dra till ICA och hämta ut ett paket med en ny vinterjacka. Jag fryser inte så mycket fast att jag har min skinnjacka på mig fortfarande, och har haft det hela vintern. Men jag blir så avundsjuk på alla andra som ser ut att gå runt i mysiga duntäcken, så nu har jag också införskaffat mig en.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0