26 Januari



Alltså fan va rädd jag var igår alltså. Det var bra längesen jag skar mig, jag har nog aldrig skurit mig på händerna förr heller. Jag skulle ta bort stearinkanter på ett blockljus och tänkte inte på att jag tog i som en jävel. Så när jag kommit till kanten så åkte ju kniven in i handen... HAHAHA! Jäkla onödigt i alla fall! Det allra jobbigaste är ju att det är i hudfliken mellan tummen och de andra fingrarna "simhuden". Det jobbigaste är ju att en kompis till mig piercade denna del i högstadiet och fick en infektion och det verkade inte alls så jäkla skoj. Om jag får en infektion så verkar det vara ett himla jobbigt ställe. Det var jobbigt att bara bada med en hand i morse hahaha, jag hoppas verkligen att det läker snabbt, för jag har massor att göra under denna månad!!! Vi får se hur det går senare.

PS. Det blir ingen ny blogg design idag, jag ligger efter i schemat. Så jäkla omotiverad när det gäller allt annat så jag måste ta tag i det andra nu. Sånt roligt som blogg design får jag ta vid ett senare tillfälle.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0