Livin' in the 80's?



Klicka på bilden för att se den större

Detta är en ny bild i min modellportfolio, haha. Nej, men jag ska bli modell någon gång när jag hinner. Jag börjar ju åldras rejält för den branschen men jag har hoppet uppe. I alla fall så är detta en av resultaten från photo shootet jag pratade om i början av veckan. Det som skulle leda fram till ny header för mig och ny startsidebild på vår shop. Denna bild kommer inte vara på någon av dem, så därför postar jag den här och nu som sneak peak. Jag hoppas, vet och vill att alla som besöker min blogg idag ska säga att bilden är fierce!!! Jag är så fruktansvärt äckligt jävla nöjd med bilderna, dels för att jag vet vilket helvete det var att försöka balansera där uppe. Dels för att jag oftast inte känner mig så snygg, och är oftast inte så fotogenic... Men dels för att jag behöver en self esteem boost, och detta, även om ingen annan tycker att jag är snygg, ger mig bättre självförtroende. För att jag tycker att jag är snygg. Jag önskar att jag kunde ligga med den där tjejen. Så snygg är jag (på bilden).

Jag ska som jag tidigare nämnt ändra om min design drastiskt (på tisdag nästa vecka). Jag ska testa på att ha en mer clean och enkel (stilren) design. Har ni hört på maken? Det är som blixten från klar himmel. Jag trodde aldrig jag skulle vilja ha en enfärgad tråkig bakgrund. Men det är precis vad som ska bli av nu. Jag känner att all min crazyness tar bort lite fokus från inläggen och de redaktionella materialen (hehe) som jag vill ska vara centrumet på bloggen. Sedan ska jag snygga till mina sidospalter så att det är enkelt att förstå vad allt betyder. Bilden ovan är en liten ledtråd i vilken färgskala jag ska hålla mig till. Också en liten idé över vad som komma skall. Sätt er på nålar nu, längta, längta!


Men!! Jag behöver en liten hjälp! Ni måste hjälpa mig och bestämma vad min blogg ska fortsätta kallas för. Alla säger ju i dagsläget olika. Den heter för tillfället Livin' in the 80's, men det kanske är långt och jobbigt? Vissa kallar den för 1984 vilket är kort, enkelt och lätt igenkännt. Men kul att gå på Blog Awards eller liknande och höra "Och vinnaren är 1984!" (ja jag drömmer fortfarande om nått sånt hmm)... Haha fett opersonligt, dessutom är jag inte född det året som många verkar tro. Fians blogg låter också helt fel. SÅ, nu behöver jag ER hjälp! Ni får döpa min blogg! Vinnaren får självklart en länk när jag bestämt mig sen, det blir som en kul grej.
Kommentarer
N E T T

efter den där bilden kan bloggen heta fian är fierce fierce fierce !!!!! :)

2010-01-22 @ 08:28:43
URL: http://annettek.blogg.se/
Ronja

LÄCKERRRRRBITEN FIAN!! <3

2010-01-22 @ 23:24:35
ellen

bilden är snygg! men du är alltid skitsnygg :P

2010-01-24 @ 17:02:11
Sandra Marinoni

snyyyyygging!

2010-01-25 @ 14:04:24
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0