Mixtaped Shop @ Seconds



Vi utnyttjar Elin Klings nya tjänst Seconds (vet inte om man får använda den som företag, men har inte sett nått annat i villkoren) som är en sida för att sälja ut din garderob, tjänsten är helt gratis! Kommer så småningom bli mycket större än modekategorierna på Tradera vill jag lova! Hädanefter kommer jag i alla fall använda mig av Seconds när jag ska sälja ut min garderob! Dessutom är det mycket smidigare än bloppisar, så starta din egen butik nu vettja! Jag har redan budat på massa grejer, har ju pengar på sparkontot men de ska jag egentligen inte nalla av, haha men det är kul att testa detta!

Jag hinner bara lägga upp två test-auktioner ikväll då jag har viktig redovisning imorgon, men kika in i vår nya butik vettja! (Den gamla är såklart kvar!!! :D) Men på Seconds kommer vi regelbundet ha mycket förmånligare priser (upptill 50% lägre priser!!!) så vänta in din favorit ;) (psssst... Tipsa mig om vilken av våra varor som är din favorit så kan jag se vad jag kan göra :P)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0