Stockholmsproblem


Skulle åka från skolan på Odenplan till Skärholmen för att hälsa på kära Natali innan hon sticker till Paris. Jag hoppar på Farsta Strand i vanlig ordning, jag måste byta till röda senast i Slussen. Såklart drömmer jag mig bort och upptäcker mig själv påväg till medis. Fan jag har ju bråttom!! Står där och väntar medan Åkeshov fipplar mellan 1,2 och 36 min.. I typ 6 min.. Äntligen i Slussen så måste jag byta perrong. Jag tänker inte så mycket utan tar första bästa tunnelbana.. Dörrarna stängs och gubben ropar ut att tåget går mot Skarpnäck... FUCK! Del sida, gröna linjen IGEN, hur DUM får man vara??? Får snällt vänta vid medis igen.. Suck.. Väl i slussen, medan jag koncentrerat påbörjar detta inlägg så höll jag på att hoppa på fruängen ist för norsborg också haha.. Inte lika farligt dock.. Är typ över 20 min försenad för SL hoppar mellan slutstationer hela tiden.. Det har stått norsborg hela tiden men det kommer ett jävla Telefonplan tåg helt plötsligt.. Åh,fan!! Jaja det är därför jag plankar!
Kommentarer
Sandra Marinoni

sv; fel & fel! det är amsterdam av alla ställen ;)

2010-01-13 @ 00:43:53
URL: http://marinoni.blogg.se/
Natali

Söööötis! Har du skola på måndag?

2010-01-17 @ 00:00:02
N E T T

jaa, det är hon.. för hon berätta de på sin blogg med där bilden kommer ifrån :P

2010-01-19 @ 20:37:24
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0