FAIL!



Oh, My, God!     --What, The, FUCK???-- På riktigt, vad fan hände här? Jag dör, jag dör, jag dör. Så pinsamt, så dåligt. Och SLUTET???? Jag fattar ingenting, slutet få mig att frivilligt vilja springa till toaletten och stoppa fingrarna i halsen. Liksom, VAAAAAA?? Och solglasögonen? Världens sämsta produktplacering.

Överallt på internet så läser jag folk som HYLLAR den här videon? Är det nått jag missat? Den är så jävla dålig!!!! De som gillar den, tycker den är "cool" och "snygg" måste vara födda på 90-talet eller senare. För snälla ni, denna alien, future hype skedde på 80- och 90-talen. Det är alltså dags för den skiten igen. Lady Gaga är också lite inne på det spåret och det är så jävla mossigt, fortfarande! Vi vill inte ha en massa fula jävla aliens, robotar, framtids-romantik, rymd-dräkt-videor eller JÄVLIGT PINSAMMA DATAEFFEKTER!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEJ!




Kommentarer
Sandra Marinoni

jag håller med dig! gillar inte heller den här videon. känns väldigt mycket balkan över det hela (var i bosnien tidigare i år och där är det helt klart svinhäftigt med rymdeffekter och sådant). dessutom får alla naturinslag mig att tänka på vinjetten till true blood (som jag dock älskar). måste väl säga att det jag gillar med videon är effekterna med alla tyger, det var snyggt!

2011-04-15 @ 22:57:52
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0