Hallå i natten!



Haha, klockan är 03.34 och jag är i SKOLAN. ENSAM. HAHAHAHAHAHAHAA aaaahhhhhh... Sjukt. Men så är det på högskolan, vi har tillträdeskort så vi kan komma och gå när vi vill. Jag börjar dock bli lite trött och hungrig, den enda föda jag har är vatten.

Jag får dock skylla mig själv, jag sitter och skriver en väldigt viktig rapport och jag har haft flera veckor på mig. Men nått med mig gör att jag inte kan arbeta utan press. Jag diggar detta lite ändå, sitter ensam i en stor datasal med massa uppfällda böcker runomkring mig och M.I.A i högtalarna.

Det sjukaste är ju att jag kommer sitta här till jag börjar skolan kl 08:15. Det är ingen som helt idé för mig att åka hem nu, min cykel har punka och det går inga bussar om natten i denna stad. Hahaha så kul, kommer inte att sova på hela natten och har inte ätit någon middag heller. Får se hur jag mår imorgon då. Dessutom är jag fettig och äcklig i håret, har inget smink på mig alls, jag brukar dock inte ha det men nu känns det som om jag skulle vilja fina till mig lite liksom. Beeeh.

Jag är en killer, jag kan klara mig veckovis med bara 5h sömn per natt, och det händer några gånger om året att jag är vaken flera dygn i rad utan att känna mig dålig. Och nej, jag knarkar inte haha! Det är mentala inställningen! :D Dock sover jag mer än gärna förmiddag, en dålig egenskap jag har, jag kan somna vart som helt när som helst på dagarna men inte på kvällarna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0