Vart bor jag nu?




Okej, detta tog mig sjukt många veckor av "ska jag filma idag?"... men saker har gått emot varje dag, dels sämst väder så man inte ser något i kameran, sen har man ibland massa annat att göra. Mest är det för att det alltid är människor i min lägenhet så det känns så dumt att filma då. Min fina MacBook Pro 15" har ju totalt kapsejsat också, mest därför jag har vart så seg på att uppdatera.

Jag kan ta en textutvärdering om Malmö någon gång, berätta mer ingående vad som är så bra med staden och varför jag valde att bosätta mig här.

Sen säger jag lite fel i videon, självklart har inte hela Mixtaped Crew flyttat, den som ni ser i högerspalten. Utan jag och alla inblandade i företaget samt hela lagret. Vi har till och med en ny adress här nere för allt så.

Som sagt ska jag ut i solen nu, den är sjukt varm. Ska köpa lite löshår och se om jag kan få H&M poäng för kläder jag köpte i Köpenhamn.

See ya!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0