19 November


Sitter och lyssnar på Frankie Smith i gladaste 80's anda. Chokladpudding är kvällens tröstmat. Jag är fortfarande hemma hos päronen, mami tjatade till sig att jag skulle sova här en natt till (förut var det andra ord). Jag tänkte why not, jag börjar ändå jobbet 11 imorron. Vi packade ihop verkligen alla mina värda smycken idag, det vart flera kassar :D:D Dessutom tog jag med mig de sista klackisarna förutom 3 st. Ett par som jag hatar, ett par som varit med om trafikolycka, och ett par förstora. Jag tog även med mig mina 21 par brillor, även fast det inte är säsong, men det är alltid skönt att ha med allt. Kanske kan fota allt när jag kommer hem? Jag har ju ett par stoltheter i både sko, glajjer och smyckes väg..

Jag vill tacka er för alla söta kommentarer, you rock alltså! Sen jag började med denna bloggen har jag börjat må mycket bättre, och det är dels tackvare er. Sen mår man ju lite sämre för att man kollar runt mer efter 'mode' grejer och hittar allt fint man vill ha men inte har råd med..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0