23 November


Löning idag! Skönt att ha några extra laxar på kontot. Fest hela helgen blir det också. Funderar på att åka till Eskilstuna imorron och se på La Puma. Vi får se hur bakis jag är när jag vaknar.

Det spöregnar ute, och jag som ska åka till jobbet om en timme. VILL INTE! Ska jobba två ynka timmar :S Liksom, det tar 3 timmar för mig att åka fram och tillbaka sammanlagt. Känns väldigt surt.

Det är fredag som ni alla vet, och det är inte långt kvar till söndag, vilket betyder att röstningen för veckans blogg på Stylesearch snart ska koras. Jag drömde inatt att jag fick 99 röster. Men det kan jag nog glömma, om ni inte hjälper mig genom att klicka här! (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0