3 November


Sjukaste helgen like forever. Helgen började för mig i fredags då jag var på Nocturnal Models Halloween Bal. Jag är inte riktigt i fas att skriva om vad som hände. Men Fizzy en kompis från Schweiz
och Bella var hos mig innan. Bella hjälpte mig med korsetten, och Fizzy med sminket. Vi var ju utklädda såklart! Jag var pirat, bilder kan jag posta när jag har någon bra. Jag och Fizzy kommer dit vid 10, 11 någon gång. Helt plötsligt är klockan 2 och jag vet inte alls vad jag har hittat på hela kvällen. Det slutar med att jag blir erbjuden en gratis piercing, och jag är så full så jag vet inte vilket år jag är född. Så jag låter en spanjor pierca mig mellan brösten, mitt i natten på en krog och utan hygienföreskrifter. Jag är rädd för mig själv att ha så dåligt omdömme på fyllan. Därför har jag varit nykter resten av halloween-helgen.

När jag vaknade på morgonen hade piercingen blödigt väldigt mycket, men jag gjorde rent den. Åkte till Diablo och dem bytte ringen till en stav så nu kommer det nog gå bra. Den blev trosts allt inte så pjåkig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0