Ida Sjöstedt


image348

Hittade för några dagar sen dessa guldgripar. Sen fuckade Tjallamallas webbshopp upp sig så jag hann inte visa er. Men nu är den back on track. Jag känner mig grymt seg, eftersom många av er nog redan sett dessa tights och klänningar på Monki och Cheap Monday (jag går inte in där för jag är sjukligt shoppaholic, dessutom gör Cheap Monday så jag skäms över att vara Svensk, och jag måste vara den enda.). I alla fall. Bilderna kommer då från Tjallamalla, men man kan som sagt köpa kläderna på lite olika ställen, tex har Tjallamalla en shop på Bondegatan, så där ska jag väl titta in och känna på materialet.

649 kanske är rätt saftigt för ett par tights. Så dessa kommer jag nog inte ha råd med förens efter nyår (måste ju lägga alla pengar på julklappar -.-). Hoppas dem finns kvar då med tanke på att det äe höst-kollektion. Men om Fian har gett sig fan på att hon ska ha något (trots att det är utsålt) så fixar hon det, även om det blir en dyr historia.

Dem är helt underbara. Kort och konsist.

Kommentarer
alex

Jag älskar klänningen.. jag vet inte hur många gånger jag har provat den i svart!!! synd att man ser ut som en stoppad korv i den.. och synd att jag är pank. mah!

2007-11-18 @ 11:50:49
Pearlish

Den silvriga med svarta tights :)

2007-11-18 @ 15:24:10
URL: http://theeternalparadise.blogspot.com
Mickan

Klänningarna var ju riktigt läckra. Tightens föll mig inte riktigt i smaken. De är lite för mycket för min smak. :P

Visst är bloggvärlden en djungel. Men som sagt trevligt. :)

2007-11-18 @ 20:03:57
URL: http://angel-like.com
Anni

Finns likadana på lindex och H&M! :D

2007-11-18 @ 23:36:11
URL: http://annisblogg.blogg.se
Fian

alex: Vart har du provat dem? På Bondegatan?

Pearlish: Den är skitsnygg, jag skulle vilja ha den blåa. Och de rosa tightsen, men inte tillsammans då (:

Mickan: Vad menar du med för mycket?

Anni: Attans att allt ska bli mainstreem

2007-11-19 @ 01:49:10
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0