Nånting har gått över styr...


Är jag tillräckligt trendig när jag sätter på min paljettmössa, eller jag kanske borde ha ett hårband under till och med? Jag tänkte ha ett linne, eller kanske en t-shirt under min väst.. eller minijacka? Jag har så svårt att välja. Man kanske skulle ha hängslen och midjebälte på det, så det blir en edgy lager på lager? Till det tänkte jag ta min minikjol och mina leggings. Eller ska jag ta långkjolen? eller shortsen? Kanske ska slå till på en vanlig klänning istället? Den, eller den, eller den, eller den? Sen ska man ju avsluta looken med en fin paljettväska och paljettskor, paljettmask, paljettarmband, paljettscarf.... Och en jävligt trendig paljettjacka..... Glömde ju nästan underkläderna.



Patetiskt, kan ingen smula paljetter i ögonen på mig, likt John Blund och väcka mig när den här trendtragedin är över? Jag gillar paljetter, speciellt dessa. Men vafan? Man behöver fan inte ha paljetter på ALLT, och inte över HELA och inte i EN FÄRG utan MÖNSTER. Ha lite FANTASI.
Kommentarer
Bellish

haha glöm inte plajett conversen dem är nästan värst
men finns de verkligen folk som kör på hel paljett outfit?

2007-11-15 @ 16:19:43
URL: http://bellish.blogspot.com/
Johanna

Haha! Jag kunde inte sagt det bättre själv :D
Fast bättre med paljetter än med lack och läder i alla fall imo.

2007-11-15 @ 16:20:07
URL: http://johannaroyale.blogg.se/
Fian

Isch

2008-02-19 @ 12:00:15
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0