Och vinnaren är... *trummor*


Maria! Med bloggen Fashion, Fame and Everyting in Between. Grattis! Något fint kommer på posten inom några veckor. Eftersom det kommer komma massa nya omgångar av den här uppgiften på min blogg så tänkt jag hitta på ett pris som jag skickar ut varje gång, inte exakt likadan förståss. Jag har redan tänkt ut en grej.

Här är vinnarbidraget. Utan skor, men det gör inget. Om ni vill se vart grejerna är köpta så kan ni klicka här. Alla andra bidrag var också jättefina, det var svårt för mig att välja ska ni veta. Det är därför klockan har hunnit bli över 23 :D

image389

Glöm inte att rösa på mig som veckans blogg!
Kommentarer
MARIA

Åh gud va kul att jag vann! Tack så hemskt mkt, kul att dy tyckte om outfiten :D Kramar!!

2007-11-22 @ 20:15:04
URL: http://mariamelle.blogspot.com
Fian

Snyggast vinner ;P

2008-02-19 @ 11:51:30
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0