Tatty Devine Boutique


Jag har kikat in där då och då. Känns lite skämmigt, att man ens tänker tanken att kunna köpa något. Besöker helst inte Tatty Devine när mamma kan se över axeln, på priserna :D. Att ens tänka tanken att köpa något där ifrån är nog lika förbjudet som porr för Mamma. Men nu har jag flyttat hemifrån och kan göra precis vad jag vill, och där till besöker jag Tatty för att dreggla.

Här har jag samlat deras bästa halsband enligt min smak. Jag fullkommligt ääääälskar stora berlocker med tjocka korta kedjor.





image439image440image441

Om ni älskar klackskor lika mycket som jag. Och om ni finner designen på dessa dyrgripar lika underbar som jag. Så finns dem också att köpa på Tatty Devine Boutique. Priset kan diskuteras, halsband, armband, örhängen, nyckelringar och brocher finns alla i dess tre färger och kostar mellan 44 och 55 pund. Vilket motsvarar 600-800 Svenska kronor. Man kan ju alltid beundra dem från håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0