Notify Jeans


I somras blev två jeans stulna av mig på Peace & Love Festival i Borlänge (tillsammans med en hel del andra kläder). Detta resulterade i jeansbrist, mina andra jeans är ju inte heller helt nya och de måste nog skrotas snart. Jag är därför i desperat behov av nya jeans. Nyligen köpte jag dock ett par Killah byxor men jag känner att dem inte räcker. Därför är jag (trots min strama budget) ute efter högkvalitativa byxor. Jag vet att dyra byxor inte behöver ha kvalitet (jag vill gärna köpa ett par över 1000-lappen för det har jag aldrig gjort förr) men jag tros ha hittat ett märke som verkar ge bra kvalitet i prisklassen kring 2000-2700 kronor.

Märket heter Notify det jag undrar är om någon har erfarenhet av detta märke? Finns det Svenska återförsäljare? Jag har nämligen svårt att köpa jeans om jag inte testat dem innan. Och beställa jeans från staterna för 2500 och inte veta om de känns bra, känns lite riskfyllt.

Jag har länge letat efter dessa guldiga jeans som Hilary Duff har på bilden nedan, tror ni att de guldiga jeansen från Notify är lika snygga? Själv tycker jag Notify ser lite mörka ut och inte lika guldiga. Men det kanske är paparazzi blixtarna som gör att dem ser så ljusa ut?

image151image152



Notify är kända för att lägga på ett lager av vax på sina jeans, vilket i vissa modeller kan associera till skinnbyxor. Jag tycker det verkar intressant att köpa såna, lite behandlade byxor, istället för Cheap Monday eller ett par vanliga på Gina Tricot. Här nedan ser ni exempel från deras hemsida, på hur snygga deras byxor verkar vara.


Kommentarer
Sabor

Ha en jättefin eftermiddag ;)

2007-10-25 @ 15:06:47
URL: http://Sabor.blogg.se
Sabor

Därför att när man av en slump kommer in på någons blogg kan man lämna en trevlig kommentar,tycker jag iallafall ;)

2007-10-25 @ 15:34:11
URL: http://Sabor.blogg.se
Nella

Jag hade din blogg som radio medens jag diska, du har grym musik smak, verkligen!! :P

2007-10-25 @ 15:44:07
URL: http://nellas.blogg.se
Therese

Hej!

Agenturen som säljer Notify jeans i Sverige heter Sjöklint agenturer www.sjoklintagenturer.se. Om du ringer till dem så får du säkert information om vilka butiker som har Notify. Jag köpte ett par på deras lagerutförsäljning i Göteborg förra veckan och betalade då 800 SEK. Det är väldigt billigt om det är så att de kostar ca 2000 i butik här i sverige. Är väääldigt nöjd.

2007-11-01 @ 23:23:48
Fian

Tack Therese!

2008-02-19 @ 11:18:30
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0