23 Februari


image1319

Idag kände man sig kunglig, odödlig och inget kunde ta mig nu. För jag har hämtat ut Kiss biljetterna och jag kan med dem i min hand, fortfarande inte fatta att det är sant. Men nu ska jag sluta tjata om det. Jobbade på som vanligt, handlade studsbollar på jobbet för den föga summan 523 kr, jag betalade 366kr efter min rabatt. Vad nu detta? Jo vi har fått in så mycket grymma studsbollar att jag behövde köpa dem alla och fixa halsband. Jag är besatt av egna gjorda halsband nu och all material kommer från jobbet (förutom kedjan). Jag ska visa er en vacker dag.

Efter jobbet var jag så fruktansvärt sugen på pizza. Mamma hämtade mig vid jobbet och körde mig bort till Mariaplans Pizzera. De gör den godaste pizzan i hela Sverige. Det kan hela Gustavsbergs Gymnasium intyga på. Sagt och gjort. Smälla i mig den och sen dö typ. Trött var jag. För jag blev väckt inatt 5 minuter efter jag loggat ut och släkt lampan.

Det var Agnes. Hon var glad och pratglad på samma gång -åh nej- ingen bra kombination när man vill sova kl 4 på natten. Dessutom var hon full. Varför skaffar jag mig bara aloholistkompisar som ringer mig på fyllan på lördagnätter? No offence jag tycker om er också, men geez. Det bästa var ju när Erik ringde typ varje lördag kl 2 och drar samma linje "Tja vill du med på fest?". Varje gång han ringde sov jag såklart. Tillslut lärde han sig att det inte var någon idé att ringa mig mitt i natten, men man saknar det ibland. Han lärde sig dock aldrig att ringa på dagen istället.

Nu har jag laddat ner en programvara som gör att jag kan spela in videobloggar med min iSight. Jag hade ju en w810i förut som man kunde använda till det ändamålet. Men den gick ju och dog nästan samma dag som jag betalat av skiten i 18 månader. I alla fall så tänkte jag ge mig på det på Måndag när inte hela familjen är hemma (pinsamt då). Då tänkte jag visa upp alla grejer man kan göra schyssta och egna halsband av.

För att förbereda er med mitt tryne i rutan så kan jag lägga upp några bilder på mig som iSight tagit automatisk när jag suttit vid datorn. Lite kul, de är inte alls förberedda. Det är alltså så här jag ser ut när jag bloggar. Ni får säga att jag ser sur/arg ut, för jag gör det när jag koncentrerar mig. Det är lite synd.

Kommentarer
Amända

Jag är så avundsjuk på dina KISS biljetter så att jag kan gråta!

2008-02-25 @ 09:11:28
URL: http://amheni.blogg.se
Fian

Köp då? Det finns ju på tradera :/

2008-02-26 @ 04:42:52
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0