Ebay-uppesittar kväll


image1230

Med tanke på Castingen så kanske jag behöver en Beauty Sleep, men icke! Jag har en Ebay-uppesittar kväll. Det är nämligen skönheten ovan som ska klickas hem. Budget= högst 200 kr inkl frakt. Frakten går på $11 så jag får alltså buda max $18. Det är mitt tips till er, bestäm maxbudet långt innan du budar, då är det mindre chans att du budar mer än du har råd/lust med i desperationens hetta de sista viktiga minuterna.

Denna skönhet är från Miss VintageVirgin, andra skönheter jag inte skulle tacka nej till just nu:



Gamla favoriter från Miss VintageVirgin:
Classy Virgin
Nya Favoriter 3
Kommentarer
Anna

Vad betyder musiken för dig? Vad lyssnar du på, och varför? En dag utan musik - är det möjligt för dig?

2008-02-21 @ 02:11:49
URL: http://annaahlvin.blogg.se/musik
Fian

Musik betyder otroligt mycket för mig. Utan musik när jag är ensam hemma eller är påväg någonstans gör att tiden gåt mycket långsamt. Jag kan inte städa utan musik, jag blir liksom apatisk nästan. Det är helt omöjligt att leva en dag utan musik för mig.

Jag lyssnar på massa olika musik, men mest rock, 80s, elektronisk och det mest populäraste inom pop och hiphop.

2008-02-21 @ 05:22:13
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0