Februari Shopping


Jag skulle som sagt posta det jag shoppat denna månad. Hann inte med att fota allt idag då jag är sämst var det gäller fotografering, och det tar ca 30 min för mig att bli nöjd med att fota en grej. Himla jobbigt. Men nedan har ni lite accessoarer jag köpt i alla fall. Sen har jag kommit fram till att jag har köpt 4 klackskor denna månad. Haha!

image1202

Rope halsband - Beyond Retro 59:-
Brosch - Top Shop 29:- (rea köp 1 betala för 2)
Svart halsband - Top Shop 38:- (rea köp 1 betala för 2)

image1203

Beyond Retro 239:-

image1204

Här är mina pumps från Ebay som jag snackade om, 235:-

Jag har som sagt ett par sedan tidigare som är mina favoriet, kolla före och efter:

image1205

HAHA verkar som om jag behöver nya va?

Världens sämsta bild, alla grejer är snyggare i verkligheten men men vad ska man göra. Jag får helt enkelt lära mig att förstå syrrans kamera. Ni kommer få se en utväckling.
Kommentarer
jenny

åh vilka otroligt fina skor du har köpt! :)

2008-02-19 @ 12:03:39
URL: http://peberina.blogg.se
Fian

Tackar (:

2008-02-19 @ 12:22:22
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0