12 Juli - Hawaiifest


Jag är inte så här jobbig egentligen (?) men sitta fast i Södertälje hamn i typ 40 min gör att man blir uttråkad :D




Min syster filmade om du undrar.

Ja, fest i Södertälje, hos Ampan. Det var Hawaiitema och jag hade absolut ingen fantasi denna dagen, plus att jag gjorde i ordning mig på typ nolltid efter jobbet. Men här kommer bilderna i alla fall, vi var i tanto först.


In Tanto


Påväg till Södertälje, Love skulle till slags spelning


Hawaii... Notera vulkanen som innehöll bål :PP


Ampan


Ecka


Smokey sharkey


BELLISH


Amelie är brunare än mig :(((


Fizzy var också där


Fina Amelie


Min systeryster


Some crazy dude, probably high?



"Ta kort på mig, ta kort på mig"


Om du vänder datorn upp och ner, så ser du hur jag såg ut i fejjan när jag var bebis :P




Sexy mama



Sist men inte minst, jag och min finaste soulmate
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0