Bilder från helgen


image1418

Efter att ha fått frukost på sängen, sovit ett par timmar till så läste jag igenom era kommentarer sedan åkte mamma och jag och storhandlade tacos. Sedan gick jag till frisören, och blev missnöjd. Jag har sagt det förr emn nu menar jag det på riktigt, jag ska aldrig mer gå till en frisör. punkt. Efter frisörbesöket gick vi till systembolaget hähähöhöh. Sen åkte vi och hämtade upp Bella och kom hem till ett skinande rent hem. Wunderbart.

Jag blekte håret och så, och hade på mig skrotkläder när gästerna började anlända. Osmart. Matilda kom ända från Uppsala, Frida hade kört själv med bil ända från Täby, Nisse & Björn kom med bästa humöret. Mina bästa killar. Vi åt och drack, sedan bar det av till KGB där Katta och Patsy var, sedan kom även Love och Dag.




Kommentarer
Lina

Tycker frisyren blev bra :) Var berädd på att få det lika kort sist jag var hos frisören för den tidigare hade gnällt så mycket över att mitt underhår var slitet, men den nya tyckte visst att det skulle vara långt så nu är jag lite besviken nästan. Det är fan svårt att hitta bra frisörer. Vet inte hur många gånger jag åkt hem och grinat efter frisörbesök >_

2008-03-05 @ 20:24:10
URL: http://linsenblogg.blogspot.com/
Fian

Åhh tack (: Man vänjer sig ändå lite med tiden, dessutom är det ju bara hår och det växer ut. Det jobbiga är ju att man pröjsar 350 spänn för att man tror att det är en proffsig frisör. Men jag kunde gått till vilken pundare som helst som kostar 150 spänn och det skulle bli samma resultat känns det som.

2008-03-07 @ 04:14:04
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0