Isis 1 år!


Hur kunde jag glömma att mitt livs kärlek (nu med öknamnet kisskatten) fyllde 1 år den 26 Mars? Det måste självklart kompenseras med lite söta bilder!


image1627

Isis nyfödd, hon kom oavsiktligt ut i min säng när jag satt där och åt frukost. Det var toast. Mycket roande syn när man åt frukost, och jag är ärlig, jag är inte den som äcklas. Det var total förälselse i första sekunden. Hon skulle bli min!

image1628

Liten och försvarslös

image1629

Pussas lite med brorsan

image1630

En månad gamal och har redan lärt sig att rymma från lådan :P

image1631

Den fula ankungen blev tillsist en svan som jag sa!

image1632

Inte alltid så munter när mattes mamma vill ta fina kort

image1633

Sommar, sommar, sommar
ligga i en tom vattenskål och glo

image1634

Jag lyckades tillslut få tag i mitt hjärta
Studentpresenten!

image1635

12 veckor gamal och har växt så det knakar

Nu är hon alltså ett år och är förmodligen större än din katt även fast hon kommer växa ett par åt till. Tror hon väger ett par 3-4 kilo nu och är uppskattningsvis 1 meter mellan nos och svans. Maine Coon är rasen om du undrar (:
Kommentarer
Sassy

Vilken underbart söt liten varelse!!

2008-03-28 @ 09:04:07
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Naken

Oj vilken stor "liten" kisse. De är verkligen jättefina main coon katterna. Hälsa och gratta henne från mig ;)

2008-03-29 @ 01:18:57
URL: http://nakensdagbok.blogg.se/
Martina

Söt:)

2008-03-29 @ 16:01:34
URL: http://rockanddoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0