Lulu Guinness


image1519
image1520

Det komiska med Patsy och mig är att vi skriver om liknande saker utan att vi vet om det. När jag tittade förbi hennes blogg idag så såg jag dessa plåster som hon skrivit om. Och jag hade redan innan det planerat att skriva det här inlägget. Så kan det gå. Tror också det har med att vi sökte bilder på snygga munnar på Ebay i helgen. Men ändå.

image1518

Jag har nog hört om Lulu Guiness förut. Antagligen är det Bella som snackat om det. Hon är en vandrande lexikon och dessutom min främsta stilikon. När jag hör Lulu Guiness så blir jag sugen på öl för övrigt. Speciellt nu när tandkrämssmaken börjar smaka så där äcklig, när den legat i munnen ett tag. Det är kanske meningen att man ska sova driekt efter man borstat tänderna kanske? Asch blogg.se kommer ha driftstopp om en halvtimma så man måste ju passa på.

Lulu Guinness justja. De shippar till Sverige för den som undrar. Nedan ser ni mina favoriter i vanlig ordning. Det är ett märke som riktat sig in på färgerna svart och röd. Med feminina detaljer som läppar, läppstift och hjärtan. De har allt mellan lyxiga clutchar och små resenecessärer till nyckelringar och smycken. Allting väldigt cleant och snyggt och lätt att matcha!
image1522


Kommentarer
Johanna

Dumma dig att jämt lägga upp en massa saker man vill ha :D

2008-03-12 @ 02:02:52
URL: http://JohannaRoyale.blogg.se
Sassy

Kitschigt fina grejer!

2008-03-12 @ 12:06:08
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Fian

Johanna: Jag gör det bara för att jävlas med dig :P

2008-03-15 @ 03:39:10
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0