Costume Dept. leggings




Leggings är ett plagg som jag älskar - jag har allt. Men jag använder dem aldrig det är så jäkla svårt att veta vad man ska matcha till, så jag skippar dem oftast helt och hållet. Mest för att jag vägrar att gå med leggings utan att täcka rumpan (det känns för naket) det kombinerat med att jag inte äger några kjolar knapt resulterar i att jag använder mest jeans när jag går ut och festar. Däremot ska jag inte sluta samla på mig snygga leggings, tills den dagen då jag hittar den perfekta kjolen, eller då jag inser att leggings är byxor i sig. Den dagen jag kan/vågar uttrycka min kreativitet på benen längtar jag till.

Vad jag skulle komma fram till: Minns ni Kenya leggingsen jag snackade om för inte så länge sen? Jag vet inte varför jag undersökte frågan lite mer, vilket märke och så det var. Jag snubblade över samma märke igen på Karmaloop och insåg att Costume Dept är ett märke som endast gör leggings, och när man riktar in sig på en speciell grej så blir det oftast så damn jävla bra. Det kostar såklart, men det är säkerligen värt det. Jag längtar tills jag och Bella har en liten butik så vi kan beställa in såna här saker.

Leggnings blir aldrig ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0