I'm your present tribute - Hair Combs



Okej, jag har postat flera inlägg om denna webshop tidigare. I'm your present som ägs av en tjej i Woodbridge utanför Washington vid namn Kelly. Varje gång jag besöker I'm your present så är där bara ett fåtal grejer in stock så att säga. Men efter att ha suttit två kvällar i rad suttit och spanat igenom hela hennes tidigare sålda objekt. Så inser man att hon har sålt tusentals handgjorda prylar sedan 2006. Det är inte illa.

Jag fördjupade mig i Kelly och det hon gör är verkligen ett heltidsjobb och hon har fans över hela världen. Och jag måste säga att hon är helt fantastisk.

Jag börjar med att presentera de håraccessoarer jag tycker var finast genom tiden. Observera att inget av dessa är tillsalu för tillfället, utan du ser på dem för att samla inspiration. Kanske ska du sitta och pilla ihop egna? Jag är i vilket fall sugen på att spara ut långt fint hår nu i alla fall...... Fast jag tror jag slipper det, ska hämta ut lyxtrenset på torsdag. Yay!








Kommentarer
sassy

Jag måste börja använda mer hårasseccoarer, de är sjukt underskattade hos mig.



Kul det där med tävlingen, skulle hemskt gärna vilja följa med, men jag kan dessvärre inte ta ledigt från jobbet...blä!



kram

2008-09-28 @ 23:42:23
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0