16 December


Jag gillar inte stressiga mornar, klocken är 11 och jag ligger fortfarande i sängen. Dåligt. Ska strax hoppa på bussen in till stan, men först ska jag göra en snabbvisit vid blodbussen och lämna blodprov. Jag har hoppat över 2 gånger nu för att jag planerat att göra en tatuering, jag har vart sjuk och sånt som gör att man inte får lämna blod. I alla fall så måste jag verkligen dit idag för, för första gången har jag fått slags SMS av Karolinska sjukhuset där de verkligen ber mig att gå för att det är brist på min blodgrupp. Himla gulligt haha! Men det sorgliga är ju att det dröjer 3 månader tills jag verkligen kan ge blod nu. Hoppas det finns tillräckligt med blod till jultrafiken osv.

Oh ja, senare ska jag och Bella in till vår lagerlokal och packa ordrar, fixa med våra kollektioner, fota och annat skoj. Det kommer nog sluta med att vi sitter med julmusik, doftljus och annat mys och bara snackar skit haha! Underbar dag. Hoppas Shelley kan komma förbi en sväng idag eller imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0