Shoppa tills du storknar... !


Jag har spanat.. Och jag har trånat. Och jag har bloggat. Nu är de äntligen mina. De ultimata kilklackarna! För endast några hundralappar så har jag dem i min ägo. Jag brukade vara en skogalen skokvinna som köpte minst ett par skor i månaden. Jag har en 40 st klackskor hemma heller något, men nu på senaste tiden har jag hållt mig i skinnet rejält och då ska jag bannemej unna mig de som jag verkligen trånar efter. Sist jag shoppade klackskor var på Belle Shoes (USCH) i sommras, för 100 spänn, helt okej skor men jag har fortfarande inte använt dem än. Riktigt impuls.

Innan dess köpte jag mina absoluta favoriter på Scorett, när jag var i Malmö och hälsade på Natali, det var fan i APRIL. Jag använt dem massor massor sedan dess. Nu ligger de i garderoben och väntar på en omklackning.

Sen var det ju längesen jag handlade på Asos. Allt jag handlade då har jag typ sålt också, haha. I alla fall så gav jag mig själv ett ultimatum då jag vill vill vill ha de där skorna. Jag får bara köpa dem när jag får en rabattkod på över 20%... Sedan är deras funktion när man får spara en "önskelista" med grejer är så fiffig för man sparar ju grejer där som man sedan inte glömmer. I alla fall så sparar jag allt jag har tycke för och idag när jag idag fick en ASOS rabattkod på 20% STYLISHTREAT20 är den om ni vill använda den, så fick jag slå till!!... Så har jag spanat och vart selektiv i min "önskelista" och valde tillsluta att köpa detta:

Det bästa är ju att min storlek på de här skorna var slut tidigare idag och nu på kvällen fanns dem igen och när jag la dem i min varukorg så blev dem slut igen, vilket betyder att jag har de allra sista paret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0