18 December


Hoho Bloggen! Det var länge sen och det vart mycket updates idag!.. I natt kanske jag ska säga. Det har inte hänt så mycket här sen i mitten av förra veckan, men allt har en naturlig förklaring. Jag jobbade väldigt mycket förra veckan. I fredags gick jag och Patsy en snabbis på Nivå 22. På lördag morgon var det upp tidigt och åka till sumpan för att julshoppa tyg med Patsy, eller hon shoppade och jag var sällskap (: Vi gled runt lite på stan och åkte sedan till Fryshuset för det var någon tävling där som jag skulle hämta ut biljetter till efterfesten.

På efterfesten tänkte jag, Bella och Frida att Steed Lord skulle spela på. Men icke. Vi hookade i alla fall upp på McDonalds och planerade kvällen. Fick reda på att allas vårat favoritband spelade på WEsC lager i Ropsten. Det började inte förän 00:00 så vi gluttade in den andra efterfesten men begav oss sedan i nordlig riktining. Väl där så hängde vi på tunnelbanan, söp upp Bellas sprit och blev fulla som svin (jag har kvar en cider i väskan Bella ;)). Jag var i alla fall inte ett dugg på spänn som jag brukar vara. Jag brukar vara mammig på fyllan och hålla koll på allt. Men det var Bella eller Frida som tog intiativet att försöka hitta festen. Och det dröjde inte länge förän människor vällde in på perrongen och vi följde med strömmen. Vi kan tacka Frida för att ens få komma in på festen då hon hade snackat med Steed Lord och därmed fått namnet på denne som arrangerade kalaset. Väldigt hypade och trevliga människor var det där, även fast WE aldrig gett mig ett bra intryck. Steed Lord var inte så jävla grymma som jag hade hoppats. Bättre lycka nästa gång.

Sedan var det bara att åka hem kl 3, även fast festen planerades att hållas igång ända till kl 7. Jag åkte hem, och somnade som en stock. Väckarklockan ville sig inte ringa (typiskt!) och jag blev 1 timme sen till jobbet. Förarligt att det ska hända på en söndag, då jag förlorar dubbel lön. När jag kom hem på lördagen så somnade jag kl 19-20 och sov ända till kl 8 på måndag morgon. Jag började kl 12 idag, men satte kl 8 för att ta igen mig på alla bloggar jag följer.

Nu är klockan snart 3, och jag känner att mitt dygn är mer fucked up än vanligt. Jag ska upp tidigt och åka hem, jag är hos mami och papi nu. Åkte hit och käkade middag efter jobbet, och orkade inte åka hem igen. Imorron ska jag ta ett välförtjänt bad, ska försöka få en bra tvättid. Sedan ska jag hälsa på Patsy på jobbet, och så har jag massor att lägga ut på bloggen. Hoppas kunna göra det samtidigt som jag är på Patsys jobb. Sedan ska jag plugga till prov också. Stressigt även fast man är ledig för en gångs skull.

Nu ska jag somna och drömma om en Zebra Hummer med Rosa inredning. Men för att vara mer miljövänlig så kommer jag nog mer glida runt på en Low Ride i sommar.

Bilder från helgen kommer imorron! Dessutom hoppas jag att jag får bilderna från Chili snart!

Kommentarer
bella

haha ajg gillar den hära, alla ord stämmer nog inte riktigt

mannen- står ni på listan?
fian - sofia johansson
mannen - tyvärr gå åt sidan (typ)
frida - men vi har pratat med carl
mannen - de är jag som är carl
frida - aha men vi har pratat med bandet
mannen aka carl med attityd - hah vilket band?
frida - med steed lord
mannen aka carl - aha men oj förlåt välkomna

haha klockers

2007-12-18 @ 11:48:50
URL: http://bellishsmellish.blogg.se
Fian

Haha ja! Så jävla braaa :D:D
Skulle dock inte förvåna mig om en Sofia Johansson stod på listan :P Då det finns typ 35 i Stockholm hehehehe.. Meneee.. Dags för han att ha slags digital lista

Och dags för WEsC att söka sina "trognaste kunder" på FACEBOOK XD

2007-12-18 @ 12:11:03
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0