21 December


Varför är det så att så fort man har cash på kontot så är livet frid och fröjd? Sen i slutet av månaden (Läs: Fyra dagar efter löning) så mår man piss för man är fattig igen. Borde man inte vara glad för det man har istället? Varför var man lycklig innan man hade jobb? Vad gjorde man då?

Skumt det där. Och nu har det blivit en massa köpa köpa köpa köpa köpa köpa köpa inlägg på rad här, det ursäktar jag för. Men jag har haft kategorin Köp & Sälj på huvet ett par veckor nu. Så jag behövde lägga upp alla inlägg på en gång.

Nu är det natt igen. Imorron är jag ledig och då ska det julshoppas lite mer. Mest till mig, men även till familjen. Jag ska till Panduro och köpa julgranskulor som är helt genomskinliga, sen ska jag göra egna kulor. Jag hittade jättegulliga klistermärken på OKQ8 idag. Sen har vi massa My Little Pony och Hello Kitty på jobbet som jag ska klista på kulorna. Tillsammans med massa plajetter och glitter och annat värt.

Sen ska jag flänga till alla förorter imorron, måste hitta den där klänningen på H&M. Någon sa att den finns någonstans. Mitt minne vill inte minnas vem det var som sa det eller vart den fanns. hmm :/ I alla fall ska jag till Arninge, Kista och Skärholmen. Har lite andra ärenden så att säga. Kista är mitt absoluta favoritställe.

Jag ska även till Caliroots och se om dem har några Cheap Monday kvar där. Jag behöver mer bralls. Och så ska jag spana in de nya Reebook. Jäklarns vad onödig jag är. Jag som behöver varma tjocktröjor, vantar och halsduk. Jag prioriterar liksom julgranskulor. Dumma mig. Vi får se vad jag köper helt enkelt.
Kommentarer
Karin

haha, vet du, jag orkar faktiskt inte ens svara på dina värdelösa försvar längre. Det är så uppenbart att du inte har någonting att säga.

Du är helt enkelt lost, och det är faktiskt riktigt jävla komiskt. Så tack för ett gott skratt!

2007-12-21 @ 11:10:36
URL: http://strawberryaid.blogspot.com
Fian

Det enda jag ville veta var vad du ville tjafsa om leopardskorna för? Man undrar vem det är som är lost, vem det är som har dubbelmoral, vem det är barnsligast osv.. Det är du som hela tiden har triggat den här diskussionen, och jag lovar du kan inte låta bli att svara på den här kommentaren heller. Loser

2007-12-21 @ 13:28:47
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0