Chili.se - Nytt år, Nytt hår #1


image764

Tänk att få se den mongobilden på sig själv i mailet innan man ens fått se bilderna själv innan. Det var lite snopet. Att ha det här bredvid min bild också kändes lite, -Hej jag kan suga av dig!. Jag vart besviken, för jag tycker jag ser sneknullad ut på alla bilder. Helt stel (kan ju berott på att jag höll på att tappa klänningen hela tiden, men ändå). Jag är ofta osäker framför kameran, men inte på fyllan. Så om jag ska bli modell så måste jag nog bli alkoholist också. Haha.

Har inte så mycket mer att säga än att jag hoppas jag får bilder från första plåtningen också. Den första zipen som dem skickade funkar inte. Så jag hoppas dem hinner skicka den imorron innan de går på semester. Annars får ni nöja er med detta sålänge.

Klänningen ni ser på bilderna kommer H&M släppa vecka 5 och kosta 398 (om jag minns rätt)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0