Crash Diet.. öh nej CrashDïet


image759Snygg brud, verkligen, jag menar det! Jag vill bli svarthårig igen. Men jag måste bara avreagera mig på bloggen. Det så himla skrattretande och jag förstår inte varför jag bryr mig. För hela världen säger ju fel. Till och med all media, och det är så pinsamt. Det har dem gjort sen starten, även fast det har varit en massa reportage om Crash Diet och CrashDïet. Det är skitcoolt att kids klär sig som glam/sleaze, men när man inte kan se skillnad på Mötley Crüe och CrashDïet. Och kallar sig glam/sleaze, då kan man tyvärr gå och dra nått gamalt över sig.

Om man inte kan se vilket band detta är. Och dessutom gissar på Crash Diet så tillåter jag mig själv att skratta högt. Fast det är nog mest att man skriver Crash Diet av lathet..

Jag tänker mest på ett klipp från SVT Nöje, då CrashDïet just slog igenom, the good old days. Alla som hängde på CrashDïet boarden då har sett detta. Och säkerligen de flesta inbitna fans efter det. Ahh jävlar vad jag var hatad på deras message board, jag hade ju attityden redan då. Octopussy hette jag förresten om nån hängde där. Hej hej. Jävlar vad jag saknar David asså. Jag kan tänka mig att de som verkligen kände honom saknar honom ännu mer. Idag skänker jag alla mina tankar. Dessutom är det Rest in Sleaze snart. På Nalen den 18 Januari (varför det datumet? för att det är fredag?) See you there!

Älska ironin, älska Erics gubbgarv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0