Fian köper av dig!


Nu är jag så less på att sitta och drömma efter en massa kläder jag aldrig hann köpa. När mina läsare kanske sitter med dem hemma hos sig och inte vill/kan använda dem, och därför hellre säljer dem till mig. En ny kategoti alltså. Här postar jag allt jag vill köpa av er. Och jag betalar generöst. Så ni kan järna tipsa om ni vet vänner som har dessa grejer och inte använder dem.

image773Klänning H&M

Nypris: ?
Jag betalar: 200-400
Storlek: 32-36 (Någon som vet om de är små eller stora i storlekarna?)
Någon som vet ett H&M i Stockholm eller kranskommuner som säljer denna fortfarande? Tips som leder till köp belönas.







image774Fake-skinnbyxor Cheap Monday

Nypris: 400
Jag betalar: 300-400
Storlek: W26-W27
Någon som vet någon återförsäljare i Stockholm eller kranskommuner som säljer denna fortfarande? Tips som leder till köp belönas.




















image775CrashDïet merch 2004

Jag förargar mig att jag aldrig införskaffade denna och nu vill jag ha en
Nypris: ?
Jag betalar: Mycket :D
Storlek: Alla







image776



Rosa Killah Capri

Nypris: Ca 800
Jag betalar: 800 eller mer, om de är som nya
Storlek: W25-W26
Dessa sådes på ASOS, men kanske det finns en själ i Sverige som vill avvara sina till mig? Eller vet om någon butik sålde dem? Ingen lär ju dock ha dem kvar..















image777Vita Cheap Monday med Svart söm

Nypris: 400
Jag betalar: Max 200 för beg och max 400 för sprillans
Storlek: W26-W27
Någon som vet någon återförsäljare i Stockholm
eller kranskommuner som säljer denna fortfarande? Tips som leder till
köp belönas.

Jag trodde dessa skulle vara i deras sortimet typ forever. Dem har ju funnit i evigheter. Sen tar dem bort dom och ska vara så himla nytänkande och fashion. Tänk på fansen!! Jag kan inte leva utan dessa och kommer köpa alla i hela Sverige i min storlek. Jag har redan avverkat 3 stycken i mitt liv, jag måste bunkra upp. Hjälp mig människor!


image172Steed Lord at H&M

Nypris: 149
Jag betalar: 300
Storlek: 32-38
Någon som vet ett H&M i Stockholm eller kranskommuner som säljer denna fortfarande? Tips som leder till köp belönas.

Någon som köpte denna crazy magtröja och ångrar sitt köp? Här kan ni göra big business!


















Kommentarer
MADELENE LÖFBLAD

fan va snygga skinnbrallorna va! jag ska också leta nu! hah vi kanske krocker i affären och börjar bråka om det sista paret? ;)

2007-12-21 @ 11:56:34
URL: http://negerboll.blogg.se
Fian

Madelene löfblad:

Har du inte sett dem tidigare? Sånt är surt när man ser saker som åär snygga, såhar dem redan tagit slut långa vägar,. jag tror inte dem finns kvar i någon butik så vi kommer nog inte krocka ;) men man vet aldrig, om jag får tag i några så ska jag tipsa dig det första jag gör! Lycka till!

2007-12-21 @ 13:36:03
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Ylva

jag har ett par cerisa Luella Bartley jeans.

duger? ;)

Mvh Ylva

2008-02-01 @ 00:55:34
Fian

Jag köper endast dessa rosa Killah byxorna i angiven storlek (:

2008-02-18 @ 00:59:48
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Jen Obscene

Har du hittat crashtröjan än? Let me know if you do...



jenindecent.blogg.no

2009-10-18 @ 23:15:35
URL: http://www.jenindecent.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0