Fians Julkalender '07 Del 11 - Bäst genom året


Då har jag redovisat vad jag tyckte om musikåret 2007. Nu är jag intresserad av vad du har gillat. Rösta här nedan, jag har försökt hittat skivor i allas smak och sådär. Men om en skiva är med som du gillade så rösta "Annan..." och skriv svaret i kommentarsfältet. Spännande!

Album 2007
Vilket var det bästa albumet som släpptes under året?
Salem Al Fakir - This Is Who I Am
Timbuktu - Oberoendeframkallande
Mika - Life In Cartoon Motion
The Ark - Prayer For The Weekend
Sahara Hotnights - What If Leaving Is A Loving Thing
Tokio Hotel - Scream
M.I.A. - Kala
Britney Spears - Blackout
Kent - Tillbaka till samtiden
Hives - Black And White Album
Plain White T's - All That We Needed
Miss Li - Songs Of A Ragdoll
Mando Diao - Never Seen The Light Of Day
Backstreet Boys - Unbreakable
Alicia Keys - As I Am
Crazy Lixx - Loud Minority
Nine Inch Nails - Y34RZ3R0R3MIX3D
Kylie Minogue - X
Adam Tensta - It´s A Tensta Thing
Annan...






Eftersom jag gillar de som uppskattar min blogg så kommer Julkalendern även ge er mer än bara god läsning. Den 24 December kommer jag lotta ut 5 smycken designade av mig, för den som kommenterar i valfritt inlägg genom hela kalendern. Jag gillar inte att kalla det tävling, utan bara en bonus!
Kommentarer
mia

BabyShambles - Shotters Nation var helt klart bäst det här året =)

2007-12-11 @ 07:22:36
Fian

Okej, najs, jag har aldrig gett BabyShambles en chans, men kanske ska göra det nu! (:

2007-12-11 @ 11:12:55
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Fian

Det är fler än en som har röstat på Annan, undrar vilken skiva som var bäst då :P

2007-12-11 @ 11:13:22
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0