Fians Julkalender '07 Del 15 - Julklappstips


image710


Ett julklappstips till Stockholmaren. Jag har kikat, fingrat och pillat på det här spelet i en månadstid. 500 kosingar tar vi för det, men med min generösa rabatt så blir den en vacker dag min. Spelet är gjorda av och för Stockholmare, och den sanne Stockholmare är vinnaren.

Läs om Affärsidén här.

Läs intervju med en av skaparna här.

Här är alla återförsäljarna:

Grandpaimage711
Akademibokhandeln
Barkarby bok & papper
Designtorget
Dragon's Lair
Globens bokhandel
Götes bokhandel
Happies
Kalikå
Kartcentrum
Klackenbergs böcker & papper
Lekit
NK
Posh Living
Saltsjöbadens bokhandel
Skärholmens bokhandel
Stockhome
Stockholmtown
Stadsmuseet
Åhlens


Eftersom jag gillar de som uppskattar min blogg så kommer Julkalendern även ge er mer än bara god läsning. Den 24 December kommer jag lotta ut 5 smycken designade av mig, för den som kommenterar i valfritt inlägg genom hela kalendern. Jag gillar inte att kalla det tävling, utan bara en bonus!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0