Fixa Outfiten - Mitt bidrag


Denna vecka vart min outfit väldigt vardaglig. Men det kanske har med att göra att jag verkligen vill se ut så här till vardags. Jag behöver verkligen nya byxor, och jag vet att mitt nästa inköp kommer vara ett par Notify Jeans. Det är inte min stil att ha röda accessoarer heller, men det var så snyggt till grått. Lite tråkigt outfit kanske men det är så jag vill gå klädd just nu. Väskan är för övrigt Hedi Klum's väska för Accezzorize. Min kompis köpte den spontant för 450 spänn i September, den är verkligen skitfin!

Skicka in erat bidrag till tävlingen innan Desperate Housewives imorron så kan du vinna ett halsband!

image638

Lite rörigare kollage än vanligt, men jag ville få med allt.

Byxor - Mrs H
Örhängen - Tarina Taranito
Halsband - Tarina Taranito
Tröja - Asos
Armband - Cocoo
Väska - Accezzorize
Skor - Urban Outfitters
Kommentarer
Rebecka

de där skorna var helt underbara!

2007-12-11 @ 15:20:17
URL: http://cupofchocolate.blogspot.com
Fian

Ja du skulle kanske gjort en outfit på dem så hade du kanske vunnit ;)

2007-12-18 @ 01:42:49
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0