Helgen i bilder


Jag sov som sagt hos mami och papi i helgen. Och på lördagen efter bion (som för övrigt var kanon som förväntat!) gick jag ut spontant. Matilda, en kompis från Uppsala var på besök, och det får man ju inte missa. So of to Harry B James we went. Hemma hos mami då har jag ju inga kläder kvar, och jag haatar att gå ouppklädd till krogen. Sedan är klackisar ett måste. det är mitt signum. Det är en tvångstanke. Som tur hade jag några klackskor kvar där, de jag inte gillar. Ni ser på bilderna, mina trafikoffer skor. Jag säger bara Taxi-helvete. Som kläder fick jag slänga ihop nått, ett svart linne och en leopard kofta, men det vart ganska fint ändå tillslut. Mihii för övrigt mascara på spegeln, inget halsband ;P



Sen var det jobba dagen efter som gällde. Men jag var ovanligt pigg. Nedan följer bilder på 12 paket som jag slog in till en kund. Det tog mig 2 timmar (jag är noggrann), helt underbart, jag älskar paket. Kanske man ska starta någon firma som slår in finaste julklapparna för en summa? Skulle iofs bara funka 1 gång om året, men ändå. Bara för skojsskull. Sen kommer bilder på nya pysselgrejer vi köpt in. Vi har haft många scrapbooks innan. men det har varit skittåkiga/dåliga/kassa leksaks scrapbooks. Detta är proffs-pyssel :P Jag minns tyvärr inte märket, men det ska jag kolla upp imorron när jag jobbar igen. Synd att man redan fyllt 18, hur fint skulle det inte vara att göra kort med dessa siffror? De har bara 18, 30, 40, 50, 60 och 70. Sämst att dem inte har 20 liksom. :( Åhh sen skulle jag vilja ha någon att skicka skärlekskort till, superfina hjärtan och sånt.




Kommentarer
Charming man

Gillar du julen? mvh this charming man!

2007-12-11 @ 11:14:29
URL: http://failures.blogg.se
Fian

Kan du sluta skriva ytliga frågor i min blogg, du bryr dig inte om svaret. Du vill bara ha fler besökare och kommentarer. Fett töntigt

2007-12-11 @ 11:18:15
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Charming man

sjukt töntigt eller hur? äh, who cares.

2007-12-11 @ 11:18:33
URL: http://failures.blogg.se
Fian

Ingen tycker om dig mer bara för det

2007-12-11 @ 11:39:58
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
Lina

Åh slå in paket är typ det roligaste som finns! Vill okcå göra sånt kul på jobbet :/
Hur får du sådär snygg bullig lugg? Tupering?

2007-12-11 @ 13:21:10
Fian

Vi brukar inte göra det, men denna dag var det en trevlig kille som handlade leksaker för 4000, och då kan man ju vara trevlig tillbaka och slå in + att det var lite kunder så jag hade ändå inget att göra ^^ lättförtjänta pengar hehe

Yes tupering, tar ett par försök för att få det snyggt. Det kallas för Quiff, så sök på bilder på google så ser du lite olika alternativ. Finns säkert någon hemsida med tips om hur man gör om du inte fixar det. Jag vet inte. Men hårspray är bra, men det kunde du nog lista ut ;)

2007-12-11 @ 23:45:20
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0