Helgen i bilder


image738

Det vart inga bilder från Nivå 22 och väl var väl det för jag var ingen partypingla precis. Det kompenserades genast dagen efter när jag drog på mig både smycken och paljetter för våran shoppingrunda. Senare på kvällen hade jag på mig vita jeans, så klart, men min neongula badräkt samt kortärmad leopard tjocktröja. Har ju inga bra bilder på det men de kommer nog komma någon annan gång. Fick inte så bra bilder på Steed Lord, men de har några på sin Myspace.

På bilderna ser du Bella och Frida, när vi blev inlåsta på McDonald's. Random människor vi träffade. Samt min så jag tänkte se ut på kvällen innan jag hann ändra mig.

image753


Note to self: Blondera dig snarast, ditt hår skiftar i grönt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0