Mitt hår.. Gaaaah


Okej jag skulle gå från svart till blond, det gick inte så bra som de andra gångerna.. Men det är än inte försent. Jag vill satsa på blond, det var så längesen. Men jag vet inte om jag kommer palla med att ha så slitet hår. Just nu har jag nått mellanting, men det finns inte i min värld. Man ska vara antingen eller. Här är mina anledningar till varför jag vill vara blond, och varför jag redan saknar mitt svarta hår.

Vad gillar ni bäst?

Reasons to be blonde
image822
image823
image824


Reasons to be black
image825image826
image827
Kommentarer
Paulina

Kollade först på bilderna av de blonda tjejerna innan jag läste vad du skrivit och jag tänkte direkt "man kanske skulle ju blondt en chans igen". Det kan verkligen vara fint! har haft det innan, men har brunt nu. sen såg jag bilden på amy winehouse och då tänkte jag bara "mörkt hår är oslagbart", men tror ändå att jag ska testa blondt (eller iaf ljusare) snart!! :)

2008-01-10 @ 02:46:04
URL: http://bryno.blogg.se
Fian

Haha jag har också brunt nu. Men det var bara för att jag behövde tona innan en plåtning med Chili.se.. Det sög för jag var nästan blond. Liksom sådär små-orange. Och det gick dem inte med på. Så jag fick offra mitt hår.. Dumt.. Nu vågar jag inte bleka det mer.

Ska sova nu, sen ska jag klippa mig massor och sen får vi se vad frisören säger. Om det är friskt nog att bleka.. uhuu..

2008-01-11 @ 07:37:47
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0