På morgonen...


Ett litet tips dan efter nyår kanske, när baksmällan dunkar som värst. Här nedan har jag laft in en playlist på tre låtar som jag ALLTID lyssnar på när jag går upp. Jag brukar ligga kvar en stund och lyssna, fyllas med positivitet, och sen tar jag allt långsamt. Byter om och segar, mmm. Ibland är det livet. Förut avskydde jag mornar. Kanske är det för att jag slipper en morsa som står i dörren och gnäller?





Videon med Paolo Nutini är också en sån som får mig att må så himla bra! Tusan att man inte har en chans på världens snyggaste kille asså. Fast man kan ju tänka att han inte har så sexig dialekt.



Mina tips till dig. (: Istället för att säga sov gott, så säger jag vakna gott ^^
Kommentarer
Paulina

Det där med att säga "vakna gott" istället för "sov gott" stämmer ju verkligen. Man vet ju inte faktiskt inte exakt hur man sover, man känner bara hur man vaknar. Haha, alltså... om jag vaknar gott så TROR jag att jag sovit gott. :D

2008-01-10 @ 02:43:31
URL: http://bryno.blogg.se
Fian

Haha ja visst äre :D Eller så säger man "Sov ostört"? kanske.. Synd att du inte kan höra min playlist. Den funkade inte alls. Det var helt andra låtar. Och det går ju inte att vakna till. Jag kan säga låtarna till dig stället.

Anna Ternheim - It's a Good Day
Plain White T's - Hey there Delilah
Salem al Fakir - It's True

2008-01-11 @ 07:35:25
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0