Spice Girls - Merchandise


image657

Man kan ju tro att jag är Spice Girls galen här på bloggen. Först nämner jag deras framträdande på Victoria's Secret Fashion Show 2008. Sen tipar jag om deras Tesco reklam. Och nu om deras Merchandise på deras hemsida. Men ni kan vara lugna, jag är inte ett hysteriskt fan, det har bara råkat bli så att dem poppar upp på så många olika ställen nu med deras come back. Deras nya grejer är ganska snygga faktiskt, men om än inspirerade av alla dessa tråkiga tröjor så som "Drop Beats not Bombs". Jag ska i alla fall sätta klorna i den tröjan där uppe, till mina blivande barn. Lär ju inte finnas när jag är gravid liksom, och jag kommer gräma mig själv om mina barn inte har den tröjan :D

De hr två skulle jag inte heller säga nej tack till:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0