We Love Colors


image680

Då vet jag på riktigt vart jag ska storshoppa när jag får min December-lön. Hos We Love Colors. Sommar kläderna är redan kirrade i Januari liksom! De har tights och strumpbyxor i sepktrat 44 färger!!! Dags för mig att bunkra massa färgglada tights och strumpbyxor. Dessutom är frakten till Sverige endast 9 dollar, vet inte om det är oavsett vad man handlar, men jag hoppas. Sen ska jag ha Color Splash tights. Grymt snygga! Jag älskar när internetbutiker sätter in deras produkter i situationer, så man ser hur kläderna verkligen ser ut. Här under ser ni mina favoriter.

Kommentarer
Rebecka

Ja, folk borde använda mera färger! Nu när vädret är så jävla grått .

2007-12-11 @ 15:17:44
URL: http://cupofchocolate.blogspot.com
emma

de svart/gula stayupsen var skitsnygga!

2007-12-11 @ 19:24:26
Fian

Rebecka: Absolut. Om man inte vill ha färgglada kläder så finns det ju massor med accessoarer, väskor och skor som kan väga upp ^^

Emma: Ja, I love them, ska nog ha några, finns ju andra färger också. ;)

2007-12-11 @ 23:41:22
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se
lialialia

vetu att de finns en liten hm variant av färgsplash tights på hm? ;)

2007-12-18 @ 20:40:26
Fian

Är det krazykong som är i farten eller är det en annan lia? Menar du det? H&M är mitt svarta hjärta. Jag hatar dem, men kan inte leva utan dem.

2007-12-21 @ 05:56:53
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0