Fixa Outfiten #2


Då slaskar jag upp ett nytt par skor. Lite enklare den här gången. Så ni har hela spektrat att välja mellan, kanske en Juloutfit? Du bestämmer!

Regler:
Skicka in era bilder till: [email protected]
Jag vill ha bilden i 500x500 pixlar, om ni använder Paint och inte vet hur stort 500x500 är så kan ni spara den här bilden och sudda bort det gamla. Jag ser helst att ni inte använder Paint.
Det är du som bestämmer exakt vad du vill ha till skorna. Nytt, gammalt, eget, det finns inga krav på att kläderna och accessoarerna i fråga ska kunna köpas just nu. Och sist Inga ritade kläder och skorna i sig måste vara med i slutresultatet. Lycka till!

Jag vill ha ditt bidrag senast tisdagen den 27 Novmber kl 21.00

Skorna är av italienska märket Giuseppe Zanotti och finns på Zappos, klicka på bilden så kommer ni dit.

image390
Kommentarer
Johanna

Ifall jag inte vore en total dataanalfabet skulle jag lätt vara med, såna här tävlingar är ju skitroliga! Go Fian :D

2007-11-21 @ 02:37:57
URL: http://johannaroyale.blogg.se/
Fian

Det gick ju bra ju!

2008-02-19 @ 11:51:08
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0