Giambattista Valli - The Victoria Shoe


Jag har varit för lat för att skriva detta tidigare. Och jag är för lat för att säga något annat än; Jag måste äga ett par av Giambattista Valli's The Victoria Shoe innan jag dör. Helst vill jag ha råd med en redan nästa sommar. Vad kan dem kosta?



As seen on Mary-Kate Olsen and Victoria Beckham (ofcurse)...
Victoria är ju den som inspirerat Giambattista Valli till designen av skon, så på bilden gör hon photoshoot för Elle Magazine. Mary-Kate hade dem på galan till 7th on Sale.


image333
image332
Kommentarer
qstr

var hittar man dem ?

2007-11-20 @ 17:01:53
Fian

Endast i butiker i USA

2008-02-19 @ 12:02:47
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0