Just nu


image487

Hårfärg: Just nu är det ganska blond orange :D
Ögonfärg: Ljusblå
Längd: 164 cm
Studerar: Går Grafiskkommunikation B på Komvux för skojs skull
Favoritklädesplagg: Jeans
Har alltid med mig i väskan: Använder inte väska?
Dricker jag läsk dricker jag: Fanta
Tatueringar, piercings: Piercing mellan brösten
På datorns skrivbord har jag en bild av: Brody Dalle
Imorgon kommer jag: Gå upp, städa, laga mat, blogga, sova :D
I sommar kommer jag klä mig i: Massa nya bikinis och shorts
Jag är född: 1988 Nacka BB
Om jag fick byta klädstil med någon tv-roll skulle det vara: Eva Longoria i Desperate Housewives
Min all time favourit parfym är: Min Play-Doh parfym
Nu ska jag: Röka sen sova
Kändis jag på något mystiskt sätt alltid läser om: Tara Reid, hon är överrallt, get over yourself
Senaste blogg jag upptäckt: Ingen
Höger eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Sov inte hemma först, vaknade vid 1 och kunde inte somna om, så jag tassade upp och drog hem :D Så jag är ganska arg på mig själv och trött
Favoritgodis: Just nu skulle choklad vara gott
Nåt jag absolut inte äter: Det är mycket jag absolut inte äter. Men mögelost?
Kläder just nu: Trosor och underklädeslinne (:
Musik just nu: Ingen alls för tillfället, annars skulle jag nog lyssnat på Arctic Monkeys
Va sa du senast: Jag vet inte, har inte pratat på ett par timmar
Sommarplaner: Åka på minst 3 festivaler, bada, jobba så lite som möjligt, supa i parken, allmänt glassa runt och lära känna mer människor. Sen ska Katta jag och Patsy mecka ihop varsin Lowride :D
Fisk eller badkruka: Badkruka
Hur många kuddar: Två
Tror du på mirakel: Jag tror på The Secret, det är du som avgör ditt öde
Bio eller promenad: Promenad
Favoritväder: Seg solnedgång som tar ett par timmar (:
Det här är jag bra på: Säga vad jag tycker, stå upp för mig själv och Photoshop :P
Tre saker att ta med på en öde ö: En Viking Line, en bartender och solkräm
Morgon eller nattmänniska: Vad tror du?
Spara eller slösa: Slösa
Vad är viktigast för dig: Att jag mår bra
Hur är din drömkille: Omöjligt att svara på, men utseendemässigt så ska han ha svart hår
Finns det liv på andra planeter: Det tror jag nog
Hur många barn vill du ha: Två
Är du kittlig: Jadå
Snarkar du: Neheeedu :D
Stjärntecken: Fisk
Rädd för insekter: Ibland
Äckligaste djuret: Skalbaggar med sprattliga ben
Chips, morötter eller godis: Beror på men oftast skulle jag nog välja godis
Pizza eller hamburgare: Både och!
Skriver du dagbok: Bloggen och en lite djupare på Helgon faktiskt
Stökigt eller välstädat: Lagom
Gungar du på stolen: Jag ligger oftast i sängen när jag är vid datorn
Skulle du kunna hoppa Bungyjump: Nej
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Hur många syskon har du: Två systrar
Kommentarer
Nella

Snor din lista ;) Ha det bra!

2007-11-26 @ 11:37:20
URL: http://nellas.blogg.se
Fian

Gört
:P

2008-02-19 @ 11:49:34
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0