Nouba


image281

Jag vet inte vad det är med mig, jag kanske bara är ett enda stor jävla ego. Men jag tycker att jag alltid börjar med vissa grejer innan det blir en trend. Tex vet jag dussin och åter dussin band jag lyssnat på långt innan dem blev ett namn i Sverige. Jag letar som hysterisk på Ebay efter vissa saker som jag inbillat mig att jag ska ha, och hittar inget. Två månader senare finns dem på H&M. Nu läste jag på Msn.se att läppstiftet kommer vara hippare än läppglans i höst. Kul att jag hela sommaren har just letat efter det perfekta läppstiftet, och hittade det för två månader sen. Jag använder Nouba Lipstick nummer 39, ett illrosa läppstigt, såklart!

Är det bara jag eller känner ni att trenderna följer dig?


Nouba är mitt nya favoritmärke, jag ska nog sikta på att ha allt mitt smink i från deras kollektioner!

image284
Kommentarer
Salo

Hehe, du är inte ensam om att vara först när det kommer till mode och trender! ^^
Jag kommer ihåg att jag letade efter en randig tröja en gång på våren, hitta ingen, plötsligt till hösten blev randigt jätte poppis och affärerna hade en massa randiga tröjor. Men då kände jag att det var ingen idé, nu hade alla en randig tröja :(

Sen Känns det som jag var först med det neonrosa läppstiftet? Köpte min hösten 2006, våren 2007 blev det jätte poppis? Och har hållt sig tills nu...

Sen om du sett min "smink-reklam" som jag gjorde i höstas i skolan? Just det där orangeröda läppstiftet är skit trendigt nu till våren?

Sen klippte jag bobben 1 år innan det blev trendigt? Luggen fixa jag förra våren, blev trendigt till hösten...

Haha, Gud så många saker! xD
Ha det bra ^^

2008-03-07 @ 20:51:09
URL: http://isabelsalos.blogg.se
Fian

Hatar när det blir så. Men det är därför jag använder mig av Ebay för där finns verkligen allt. Trender komemr ju igen, och där finns det gamla sen trenden var inne förut, och då kan man få tag i det före alla andra ^^

Rosa läppstift tycker jag dock inte har varit en trend och kommer nog inte bli det heller. Det är för vågat för den stora massan. ;)

Jag har inte sett din reklam. Ska genast kolla in det (:

2008-03-10 @ 17:44:53
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0